چرا داشتن اتاق و دفتر كار مرتب ضروري است؟

مبلمان اداري، پارتيشن,ميزهاي مديريت و كنفرانس

در محيط كار چه مواردي مي تواند خستگي را از تن شما بيرون كند
ميزهاي اداري ايستاده مناسب براي افراد كوتاه قد
تفريحات جذاب و رايگان در سفر هاي خارجي را بشناسيد
خواص و ويژگي هاي گوشت و فرآورده هاي گوسفندي
محصولات كلينيك بتن ايران - 2
محصولات كلينيك بتن ايران - 1
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چرا داشتن اتاق و دفتر كار مرتب ضروري است؟

يكي از ويژگي هاي يك دفتر كار خوب، نظم و ترتيب آن است. نظم و ترتيب در يك دفتر اداري علاوه بر قرار گرفتن آيتم ها و المان ها در جاي خود به دسترسي ساده به اسناد و مدارك مورد نياز در حين كار نيز احتياج دارد، از اين رو سيستم هاي فايلينگ اداري در يك اتاق كار نقش مهم و اساسي پيدا خواهند كرد.

اين فايلينگ ها توسط شركت هاي طراحي مبلمان اداري ساخته مي شوند و تنوع بالايي در شكل و اندازه خود دارند. در سال هاي اخير و پس از رايج شدن اين نوع از كمدها و مبلمان اداري، شركت هاي طراحي و توليد از متريال مختلفي براي ساخت و اجراي آن ها استفاده كردند. متريال ساخته شده در اين وسايل مي تواند چوب، ام دي اف، فلز و يا تركيبي از هر دو باشد. براي آشنايي با انواع اين فايل هاي اداري، نحوه طراحي و چگونگي انتخاب آن مي توانيد مقاله اتاقي مرتب با استفاده از فايلينگ اداري را مطالعه كنيد 

 

شركت مبلمان اداري آفن، با سال ها تجربه در طراحي و اجراي مبلمان اداري و سيستم فايلينگ با برند آفن، موفق به كسب جوايز متعدد شده است و در اين راستا برندهاي مختلفي از نام هاي معتبر را در كارنامه حرفه اي خود دارد. شركت آفن كه داراي سيستم هاي فايلينگ در طرح ها و اندازه هاي مختلف و بهره گيري از متريال متنوع و به روز است، در راستاي برطرف نمودن نيازهاي مشتريان به اين محصولات گام بلندي به جلو برداشته است. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.