پارتيشن هاي اداري جداكننده‌هاي موقت

مبلمان اداري، پارتيشن,ميزهاي مديريت و كنفرانس

در محيط كار چه مواردي مي تواند خستگي را از تن شما بيرون كند
ميزهاي اداري ايستاده مناسب براي افراد كوتاه قد
تفريحات جذاب و رايگان در سفر هاي خارجي را بشناسيد
خواص و ويژگي هاي گوشت و فرآورده هاي گوسفندي
محصولات كلينيك بتن ايران - 2
محصولات كلينيك بتن ايران - 1
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پارتيشن هاي اداري جداكننده‌هاي موقت

پارتيشن هاي اداري يكي از انواع جداكننده‌هاي كاذب و موقتي در فضاهاي اداري و خانگي است پارتيشن اداري در انواع پارتيشن ام دي اف، پارتيشن اداري شيشه اي، پارتيشن متحرك وجود دارد كه به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع كاربري، تركيب‌بندي رنگ، متريال و ملزومات آن مي‌تواند مكمل مناسبي در طراحي دكوراسيون فضاهاي اداري باشد

پارتيشن هاي شيشه اي در انواع پارتيشن شيشه اي متحرك، پارتيشن بلوك شيشه اي، پارتيشن با شيشه سكوريت، پارتيشن شيشه و استيل و... توليد مي شود كه با توجه به ابعادو متراژ مورد استفاده قيمت پارتيشن شيشه اي متفاوت است. در رابطه با پارتيشن هاي متحرك هم لازم است بدانيد كه پارتيشن متحرك منزل با پارتيشن متحرك اداري به واسطه نوع كاربري متفاوت است. قيمت انواع پارتيشن متحرك نيز با توجه به ابعاد و متراژ مصرفي متغير مي باشد.

پارتيشن اداري دست دوم كه در مقايسه با پارتيشن هاي نو در گروه پارتيشن اداري ارزان قرار مي گيرند نيز در مواردي مورد استفاده هستند اما ممكن است مانند مبلمان اداري ارزان دست دوم عمر خود را كرده و كارايي مورد نظر را نداشته باشند. پارتيشن دست دوم شايد در مقايسه با قيمت پارتيشن اداري نو صرفه اقتصادي داشته باشد ولي نمي توان از جنس آن اطمينان حاصل كرد.

 

شركت مبلمان اداري آفن در مقاله پارتيشن هاي اداري مكمل فضاي اداري به انواع پارتيشن اداري و كاربري آنها اشاره كرده است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.