اصلي ترين مشخصات ميز اداري و صندلي اداري

مبلمان اداري، پارتيشن,ميزهاي مديريت و كنفرانس

در محيط كار چه مواردي مي تواند خستگي را از تن شما بيرون كند
ميزهاي اداري ايستاده مناسب براي افراد كوتاه قد
تفريحات جذاب و رايگان در سفر هاي خارجي را بشناسيد
خواص و ويژگي هاي گوشت و فرآورده هاي گوسفندي
محصولات كلينيك بتن ايران - 2
محصولات كلينيك بتن ايران - 1
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اصلي ترين مشخصات ميز اداري و صندلي اداري

استانداردهايي براي ميز و صندلي وجود دارند كه خوب است در زمان خريد اين وسايل آنها را مد نظر داشته باشيد. خيلي از ما تجربه درد در شانه، دست و گردن را داشته‌ايم. ممكن است بتوان با چند تغيير جزئي در وضعيت نشستن يا ايجاد تغييرات در ارتفاع ميز و صندلي يا دركل تعويض آنها اين موارد را رفع كرد. قبل از خريد با استانداردهاي ميز و صندلي اداري آشنا شويد تا بهترين انتخاب را براي حفظ سلامتي خود داشته باشيد. 

 

ميز اداري و صندلي اداري از عناصر مهم در محيط كار است، زيرا افراد به طور مداوم با آنها سر و كار دارند. با توجه به اينكه انواع مختلفي از ميز اداري مانند ميز اداري مدرن، ميز مديريت و كنفرانس، ميز مديريت ام دي اف، ميز اداري دست دوم وجود دارد، قيمت ميزهاي اداري نيز با توجه به جنس و نوع كاربري آنها متفاوت است در رابطه با صندلي كارمندي هم به همين شكل است صندلي اداري دست دوم، صندلي اداري ارزان، صندلي اداري طبي، صندلي كارمندي انواع مختلفي از صندلي هستند قيمت صندلي اداري نيز مانند ميز اداري با توجه به جنس و طرح متفاوت است. به همين دليل مهم است كه هم راحت و زيبا باشند و هم از استانداردهاي لازم برخوردار باشند تا كمترين آسيب را به بدن استفاده‌كننده وارد كنند. علم مهندسي انسان يا ارگونومي براي طراحي وسايل و ابزار مورد نياز زندگي و كار استفاده مي‌شود و در طراحي ميز و صندلي اداري استاندارد نيز كاربرد دارد.

 

شركت مبلمان اداري آفن توليد كننده انواع مبلمان اداري با رعايت اصول ارگونومي سلامتي را همراه با كارايي با لا براي كارمندان و مديران به همراه آورده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.