ويژگي مبلمان اداري استاندارد و سلامت كارمندان

مبلمان اداري، پارتيشن,ميزهاي مديريت و كنفرانس

در محيط كار چه مواردي مي تواند خستگي را از تن شما بيرون كند
ميزهاي اداري ايستاده مناسب براي افراد كوتاه قد
تفريحات جذاب و رايگان در سفر هاي خارجي را بشناسيد
خواص و ويژگي هاي گوشت و فرآورده هاي گوسفندي
محصولات كلينيك بتن ايران - 2
محصولات كلينيك بتن ايران - 1
پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ويژگي مبلمان اداري استاندارد و سلامت كارمندان

در بسياري از موارد زماني كه كارمندان پشت ميز كارمندي مشغول به كار هستند دچار گردن درد، پا درد، درد دست، شانه و كتف مي شوند ولي به دليل مشغله زيادي كه دارند فرصت اصلاح پوزيشن و نرمش هاي اصلاح كننده حالات را ندارند.

اين مسائل احتمالا از قرار گرفتن در حالت نا مناسب بدن يا استفاده و كار كردن با مبلمان اداري غير استاندارد است كه تنها با چند تغيير جزئي در وضعيت نشستن و انتخاب مناسب صندلي، ميز، ميز كارمندي و … مي‌توانيم اين دردها را رفع كنيم و از خستگي بيش از حد جلوگيري كنيم.

پشتي صندلي بايد طوري انحنا داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از جنس مناسبي باشند و بهتر است خلل و فرج داشته باشند تا شخص عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.

 

بهترين مدل ميزهاي اداري ميزهايي هستند كه شيب آن توسط، فرد قابل تنظيم باشد و سطح ميز تحرير بايد طوري طراحي شده باشد كه كمي بالاتر از آرنج مشخص باشد و براي تايپ  كردن بايد بازوها آزاد بوده  و ساعدها نيز به طور افقي قرار گيرند.

اين مسائل تنها براي كارمندان نيست مديران نيز از اين شرايط مستثنا نيستند ميز مديريت همانند ساير ميز هاي اداري و كارمندي بايد مطابق با اصول ارگونوميك طراحي و ساخته شود چرا كه اين ويژگيها باعث مي شود كه ريسك آسيب به مديريت به حداقل برسد. اين نوع طراحي ميز و ميز مديريت و ساير ميز هاي اداري و كارمندي باعث مي شود كه از خستگي كاربران و مديريت در ساعات طولاني كار جلوگيري كند

 

قيمت مبلمان اداري با توجه به متريالي كه استفاده مي شود، كيفيت و نوع استفاده متفاوت است شركت آفن توليد كننده مبلمان اداري استاندارد با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت مطابق با استانداردها و به روز ترين طراحي ميز اداري و مبلمان اداري مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.